Hakuna matata - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ferry heij - WaarBenJij.nu Hakuna matata - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ferry heij - WaarBenJij.nu

Hakuna matata

Door: ferry en cherish

Blijf op de hoogte en volg ferry

04 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Beste volgers,

Bij ons gaat alles goed. Weinig internet dus daarom haast geen mogelijkheden om onze avonturen te uploaden.
We hebben alle nationale parken achter de rug en hebben de big 5 gezien (olifant, leeuw, buffel, neushoorn en luipaard), joepie!!!

In de Serengetie twee vechtende olifanten gezien, zeker een gelukje! Op de campsite van de ngorongoro krater liepen er buffels tussen onze tenten te grazen en zelfs een olifant!

Morgen naar onze nieuwe bestemming (Zanzibar) maar de truck heeft het begeven. De truck waar we de hele vakantie op konden rekenen ging kapot, onderdeel op onderdeel begaven het. Ferry heeft een aantal keren onder de truck gelegen om te helpen om de boel te fixen, maar mocht niet baten. Na een aantal keren stil te staan (ong 10 uur, pff) is de truck achtergebleven en moesten we met een busje verder. Nu in Der sa Laam aangekomen, ff eten en morgen naar Zanzibar. We hebben er zin in!!!

Liefs ons

• 04 Maart 2014 - 22:02

James:

Zie dat jullie genieten. Veel plezier in Zanzibar

• 05 Maart 2014 - 00:30

Lna Dihkkamp:

Even jullie reisverslag gelezen top wel avontuurlijk spannend zo we lezen.geniet nog saampjes van de dagen op zanazibar lekker relaxen gr tot gauw heel veel liefs dikke kus martin en mama

• 05 Maart 2014 - 06:34

Mama Duck:

Tjee wat een pech . Maar mooi dat jullie alle dieren hebben gezien . Geniet nog van de laatste paar dagen . Tot gauw groetjes

• 05 Maart 2014 - 10:41

Jolanda:

Echt op zijn Afrikaans :-)

Geniet lekker van de laatste dagen!

Groetjes Jolanda

• 05 Maart 2014 - 12:26

Anja :

Wat een avond tuur wat een pech, hoop dat jullie nu weer kunnen genieten!!
    Goede tijd in Zanzibar!!

• 05 Maart 2014 - 18:38

Frank En Cindy:

Jee wat gaan die 3 weken snel voorbij! Top dat jullie de big 5 hebben zien :D! Paar dingenen zijn wel heel herkenbaar hoor hihi. Geniet ze nog ff van de laatste paar relax daagjes op het mooie Zanzibar :) Groetjes Frank en mij

• 07 Maart 2014 - 23:32

Ineke:

Wat ik zo begrijp is het jullie droomreis geworden. Heerlijk om nooit te vergeten, ben benieuwd naar alle foto's en verhalen.
    liefs en een dikke kus Wim en Mams